Reklamace
Nastal nějaký problém? I to se stane, dejte nám o tom prosím vědět a společně ho vyřešíme.
Reklamaci zboží je nutno řešit písemnou formou, nejlépe na náš email bee.ostrava@gmail.com
nebo přes Formulář pro reklamaci
Nejčastěji řešené reklamace:
Reklamace zboží v záruce
Pro reklamaci zboží v záruce je nutné předložit doklad o koupi zboží. Pošlete nám prosím kopii emailem na bee.ostrava@gmail.com.
Pokud je potřeba, pošlete nám také fotografie případné závady s popisem - urychlí to vyřízení reklamace.
Budete požádáni o zabalení zboží, které následně pošlete na naší adresu, případně jej vyzvedne dopravce na náklady kupujícího.
Chybějící zboží v zásilce
Informaci o chybějícím zboží v zásilce nám zašlete spolu s číslem dokladu nebo objednávky a seznamem chybějících položek na email
bee.ostrava@gmail.com. Po prověření našimi pracovníky, Vám bude zboží zasláno.
Záměna zboží v zásilce
Informaci o záměně zboží v zásilce nám zašlete spolu s číslem dokladu nebo objednávky a seznamem zaměněných položek na email
bee.ostrava@gmail.com. Pro prověření našimi pracovníky, Vám bude zboží zasláno. Současně dopravce odveze chybně zaslané zboží.
Poškození zásilky dopravcem - Česká pošta a Balíkovna
Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout.
Zboží Vám odešleme v co nejkratším termínu znovu.
Pokud jej i přesto přijmete a zboží bude poškozeno, neprodleně (nejpozději do 24 hodin) kontaktujte dodací poštu a sepište reklamační protokol (na pobočce České pošty).
Reklamaci podejte i v případě, že balík není viditelně poškozen, ale obsah poškozen je.
Česká pošta bude pravděpodobně balík až 30 dní zadržovat (neplatí pro nadrozměrné zásilky).
Poškození zásilky dopravcem - ZÁSILKOVNA
Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík
odmítnout nebo uvést do protokolu Přebráno s výhradou/poškozeno.
Toto uveďte i v případě, že máte podezření na poškození obsahu zásilky.
Pokud následně zjistíte, že je obsah poškozen kontaktujte nás na bee.ostrava@gmail.com.
Současně nám zašlete fotografie poškození, kopii faktury a případně i reklamační protokol sepsaný se prodejcem na výdejním místě, pokud jej budete mít.
Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.
POŠKOZENÍ ZÁSILKY DOPRAVCEM - PPL
Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík
odmítnout nebo uvést do protokolu Přebráno s výhradou/poškozeno.
Toto uveďte i v případě, že máte podezření na poškození obsahu zásilky.
Pokud následně zjistíte, že je obsah poškozen kontaktujte nás na bee.ostrava@gmail.com.
Současně nám zašlete fotografie poškození, kopii faktury a případně i reklamační protokol sepsaný se prodejcem na výdejním místě, pokud jej budete mít.
Lhůta na vyřízení kompletní doložené reklamace je 30 dní.
Děkujeme.
Váš včelařský eshop